اس ام اس جدید خنده دار
ب وبلاگ خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره نظر تبلیغاتی حذف میشه دمتون گرم لوگوی مارو هم تو وبلاگ یا سایتتون بزارید

 چن وخ پیش با دوستان رفته بودیم ول گردی
یه پیرمرده کناره چنتا دختره تو ایسگا اتوبوس واساده بود
دستشم تا زانو تو دماغش بود
منم سرمو از شیشه آوردم بیرون گفتم حاجی نگرد تو اون یکیه
پیرمرده گفت :نه عزیزم اگه رزق تو باشه تو همینم پیدا میشه
باور کن پیاده شدم رفتم سرشو ماچ کردم گفتم اگه جا لایک داشتی 20000لایک به تنهایی براد میزدم
دمش جزغاله

.

.

.

ن تو کوچیکیام تولد گرفتم و دوستام رو دعوت کردم و خواهرم برام فیلم گرفت ، بعدش خواهرم به خاطر اینکه کیک رو ندادم بهش کل فیلمم رو پاک کرد ، منم گفتم دارم برات ،
خلاصه گذشت و ما هم بزرگ شدیم ولی مگه یادمون رفته بود
خواهرم عقد کرد و به من گفت بیا فیلم بگیر ، گفتم آهان خوب موقعی هست ، کل فیلمش یا صدای خودم بود یا در و دیوار بود
بعدش که فیلم رو دید گفتم یادته تولدم رو:دی
انقدر حال کردم

.

.

.

دو تا از قانون های نانوشته که به تازگی کشف شدن:
1) دخترا یا خوشگل و زیبا هستن یا ارشد میخونن.
2) پسرا یا کار دارن و یا ارشد می خونن.
تو این یک سال و نیمی که ارشد میخونم اینو کشف کردم.

.

.

.

 

اینایی که میگن ۲۱ دسامبر دنیا تموم میشه ،هَمونایی هَستن که رفتن پشت بوم آرم پپسی و رو ماه ببینن !

.

.

.

امروز صبح تو اخبار اعلام شد ! اصلنم ۲۱ دسامبر دنیا به پایان نخواهد رسید !!( منبع پدر نجوم ایران )
آی اونایی که چک داشتین !
آی اونایی که امتحان پایان ترم داشتید !
بدبخت شدین !
آی اونایی که خودتونو واسع رفتن به بهشت آماده کرده بودین ( خودما )
باید هنوز منتظر بمونید ! دیر و زود دارع ولی سوخت و سوز نداره !

.

.

.

بالاخره سازمان جهانی ناسا تایید کرد که از بعدازظهر روز ۲۱ دسامبر ، آسمان رفته رفته به طور کامل تاریک خواهد شد و اسم این پدیده ی جالب را ” شب ” نامید !

.

.

.


چند روز دیگه جهان میخواد تموم بشه 
ما که نه مهندس شدیم !
نه آیفون ۵ خریدیم !
نه پورشه خریدیم !
مخاطب خاص که هیچی ، مخاطب ماستم اصن نداریم !
اروپا رو هم ندیدیم !
ای تو اون روحت نسترا داموس ! ببین با زندگی جوونا چه کردی !

.

.

.


میخوام بشینم برا امتحانا بخونم ولی میترسم زمین نابود شه رکب بخورم 
ای بابا این ترمم قسمت نشد بترکونیم :))
از ترم بعد . . .

.

.

.

دیگه شک ندارم ۲۱ دسامبر آخرین روز دنیاست !
شک ندارم که دیگه ۲۱ دسامبر پایان دنیاست !
.
.
.
منم مثل خیلی از شما قبول نداشتم !
اما امروز یه صحنه ای دیدم باور نکردنی !
دختره راحت پارک دوبل کرد !
بندگان خدا برید توبه کنید نشونه از این بالاتر میخواید !

.

.

.

باز یه خوبی داره این بیست و یک دسامبر میوفته قبل از امتحانای دی یه سیاه نامه دیگه به زندگیتون اضافه نمیشه !

.

.

.

اینایی که هی میگن میذارن ۲۱ دسامبر پایان دنیاست . . .
.
.
.
همونانی هستن که یه بار سر پپسی ضایع شدن 
حالا هوس ناسا رو کردن :))

.

.

.

21 دسامبر داور میاد سوت می زنه میگه تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده !
زمینا رو عوض کنید ، ما میریم امریکا اونا میان ایران ، آی بخندیم :))

.

.

.

این اس ام اس کاملا دخترونه هست ، از آقایون خواهش میشه نخوننش !
دخترای عزیز :
.
.
.
ایا برای حادثه ۲۱ دسامبر لباس مناسب انتخاب کرده اید ؟

.

.

.

ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ۲۰۱۲ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﭘﯿﺸﮕﻮﯾﯽ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﺎﯾﺎ ﻭ ﻧﻮﺳﺘﺮ آﺩﺍﻣﻮﺱ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﺩﻧﯿﺎ ﺍﺳﺖ !
۲۱ ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ۲۰۱۲ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻤﻌﻪ ﻇﻬﻮﺭﻣﯿﮑﻨﺪ !
۲۱ ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ۲۰۱۲ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺯﺭتشت ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺳﻮﺷﯿﺎﻧﺖﻣﻨﺠﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﻇﻬﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ !
۲۱ ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ۲۰۱۲ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﻋﻤﻠﯽ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﭘﻨﺠﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽﺯمین اﺳﺖ !
۲۱ ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ۲۰۱۲ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﻧﺎﺳﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ زمین است !
.
.
.

ولی شما حالتو بکن نهایتش اینه که دنیا وامیسته رضاصادقی پیاده میشه !

.

.

.


21 دسامبر جمعه است :(((
خدا کنه دنیا تا ساعت ۴ ظهر تموم بشه . .
دیگه عصر جمعه نداشته باشیم :(((
حداقل با دل خوش بریم جهنم :))
 

اگه حتی یه خنده کوچولو کردی در حد کردی بزن رو عکس زیر و با جنبگیت رو ثابت کن

Top Blog 

زدید رو عکس یه صفحه باز میشه

اونجا [vote] رو بزنید

 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,ساعت 14:48 توسط MoBiN |